„Daca serviciile profi ti se par scumpe, stai sa vezi cat te va costa la final amatorismul!”
„Daca serviciile profi ti se par scumpe, stai sa vezi cat te va costa la final amatorismul!”
Intalnim tot mai des, in toate domeniile sintagma :” sunt scumpe serviciile firmei X sau Y„! Pe sistemul ” Dincolo era mai ieftin!” multi aleg serviciile ” ‘eftine” ca singur argument de departajare a serviciilor de care au nevoie!
Pentru ca dintotdeauna mi-a placut sa studiez (sunt dinozaur, nu?), fac asta in continuare: caut permanent sa invat lucruri noi si vreau sa invat de la cei mai buni! Asa ca fac intotdeauna o selectie dura a specialistilor din acel domeniu pentru a evita pierderea de timp si de bani.
Am trecut si eu candva prin tentatia de a alege ieftinul si mi-am furat-o rau! Am platit ieftinul si am constat ca rezultatele sunt dezastuoase si datorita faptului ca aveam nevoie de serviciile in cauza, a trebuit sa apelez la profesionisti si sa le platesc serviciile lor , plus costuri suplimentare pentru repararea greselilor facute de cei cu „eftin!!!
De cate ori am platit la urma????? 🙁 ((
Asa ca mi-am luat lectia si lucrez doar cu profesionisti din fiecare domeniu!
A doua tentatie des intalnita este de a gandi: „Pot face si eu ce fac profesionistii astia!”
Total gresit!!! Vei consuma o groaza de timp si de bani, iar rezultatul nu va atinge nici 25% din rezultatele aduse de serviciile profi! De ce?
Pentru ca acei oameni au studiat si au o experienta de multi ani inaintea ta, pentru ca au investit si s-au specializat, pentru ca au platit licente pentru softuri profesionale de lucru, materiale de studiu, au platit specializari, pentru ca platesc specialisti pentru fiecare parte dintr-un proiect etc, pe care tu nu le ai!!!
Altfel, asta cu alegerea de ‘eftin e similara sintagmei „Ce primesti gratis, te va costa de cel putin 10 ori mai mult!” (voi scrie un articol dedicat acestui subiect!).
Atentie la promovarile mincinoase!!!
De cele mai multe ori o reclama bine facuta si bine promovata ne determina sa cumparam produsul sau serviciul in cauza datorita faptului ca „e cunoscut – l-am vazut la televizor!” Gresit!!!
Constat cu tristete ca cel mai bine se promoveaza „diletantii”! Acestia sunt specializati in „a vinde” la suprafata, in schimb, daca te uiti un pic mai adanc si ai „ochiul format”, te ingrozesti!
Vad promovati tot mai des consultanti pentru toate domeniile; promovarea lor: exceptionala!
Dar vine intrebare: Cum esti tu consultant la 23-25 de ani intr-un domeniu, cand in prezentarea ta, la capitolul experienta incepi sa povestesti ca ai incercat sa faci un business dupa facultate, ai dat faliment si ai invatat din el si acum ne vei invata arta succesului in afaceri, public speaking, marketing, management, hr, etc., de multe ori pe toate la un loc!!??????? :
„7 pasi catre…. 14 metode de a… 21 de tralala… 99 de reguli sa fii… etc.” !!!
Suna beton, nu? Ti-a dat cea mai simpla cale spre succes, profit…etc. Ti-a rezolvat toate problemele dintr-un foc!?! 🙂
Concluzie:
Alegeti profesionisti si veti vedea eficienta si eficacitatea rezultatelor!
Studiati cu atentie profilul acestora inainte de a lua decizia!
Cresterea ta si a business-ului tau e sanatoasa daca se face pas cu pas! Scurtaturile nu exista! „Smecheria se plateste scump”!
O saptamana profitabila, cu costuri eficiente si profit crescut!!!
P.S.: Daca ti-a placut articolul, as aprecia un Like & Share paginii mele de facebook „Blogu’ lu’ Sebastian”! merci! 🙂
Lasă un răspuns